förslappning på ett jäkla fint sätt. ändå.

har nog inte varit på gymmet på två veckor.
mår faktiskt inte ens dåligt över det. inte ett dugg.
för jag har myst och sugit ur varrenda liten droppe av våren
och min stora kärlek. och även lite gott häng och
världens bästa mammakramar har det blivit av. så jag mår bra.

jag är sån, att om jag inte känner för nått.
då blir det inte av. jag kan inte tvinga mig till nått.
då får jag genast huvudvärk och pinande magont. så nej tack.

Imorgon åker vi till finland, det skall bli fint.
hotellfrukost och milånga promenader.
hoppas på strålande sol och mycket finsk choklad.
och öl.



Kommer hem på söndag.
Nästa vecka åker kanske min sambo iväg igen och jag blir gräsänka igen.
då brukar jag vara lite mer deciplinerad så då
kan jag absolut prova ditt förslag här nedan underbara L!
ser faktiskt fram emot att komma igång med en regelbunden träning igen.
mest för att det är roligt.
och det är roligt när man märker att man orkar mer.
tänker skita i att ingen påpekat att jag gått ner i vikt.
(iofs har jag inte gått ner så mycket med ändå)
och bara fokusera på att bli så stark och få så bra kondition som jag kan få.
och må så bra jag bara kan.
men det är ju jävligt lätt o snacka..

ha det fint så länge gott folk. Puss/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0