Long time no see.

vad dålig man vart på både uppdatera bloggen och träna på sistone.
men det verkar alltid komma någonting i vägen.
oftast har det varit att pussa ikapp på min man och vara utomhus i ren allmänhet.
Min M skall nämligen åka iväg igen i början av juni och vara borta 30 dagar denna gången.
kommer sakna honom supermycket och det skall bli svintråkigt att han åker igen
men det är ju dethär livet han har valt (vi har) kommer vara.
men det är okej, hinner man fokusera på sig själv lite och träna mer kontinueligt.

Idag skall jag iallafall möta upp min vän V och besöka gymmet.
tänkte vi skulle köra kondition, rygg mage och lite all around.
han kommer och hämtar mig klockan tolv så det blir massor av tid
för att koppla av med vidöppna fönster och äggfrukost. puss på att vara ledig.
/C

update: fick ett diss-sms från min vän.
han orkar itne träna idag.
skrew him. jag går dit själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0