vilken är den bästa frukostdrycken?

Update via mobilen:

Satt lite här imorse och funderade över vilken den bästa frukostdrycken egentligen är. Läste någonstans att om man dricker kaffe och exempelvis juice tillsammans så gör kaffet att kroppen inte tar upp c-vitamin lika bra. Kaffe innehåller om jag inte minns fel inga eller yttepytte kalorier om man inte har mjölk eller socker i vill säga. Juice innehåller ju massa socker säger dem så det är väll inte så bra då eller? Men om man dricker färskpressad som kära L här nedanför så är väll det bättre? Finns ju en uppsjö av olika juicer, både gjorda av äkta pressad frukt och av koncentrat. Sedan finns det ju alla olika smaker och välja mellan, apelsin, äpple, blodapelsin, ananas för att ta några. Sedan har ju ju fruktdrycker som proviva. Hur bra är dessa? Eller om man vill färdig nypon/blåbärssoppa? Men jag är ju en te-tjej, jag måste nästan ha te på morgonen.. Eller kaffe. Men på sista tiden har jag börjat må lite illa efter jag druckit kaffe så därför har det blivit te i mycket större utsträckning. Ja gud dessomer jag tänker på sånthära desso mer huvudbryl får jag. Skulle nog behöva en liten Jullian eller Anna som står och skriker brevid mig varje morgon "dont eat that its not god for u, do you wanna live or die god dammit" XD.

jaja, det får bli frukost på det. Te, havregrynsgröt och knäckemacka. Har ännu en dags arbete framför mig. Puss sålänge. /C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0